Økonomimedarbejder på 30 timer
Sand Jensen Automobiler A/S udvider regnskabsafdelingen med en spændende 30 timers nyoprettet stilling. Med reference til regnskabschefen bliver du en fremtidig del af et team på tre ansatte.
Arbejdsopgaver
Vi tilbyder en afvekslende hverdag med mange spænende og forskelligartede opgaver - fx.
- Lønudbetaling og regler på området
- Indkøring af nye digitale arbejdsprocesser
- Forefaldende bogholderi opgaver
- Afløsning i receptionen
Profil og kompetencer
For at kunne løfte jobbet er det et krav, at du har relevant erfaring med de klassiske opgaver i et bogholderi. Din arbejdsstil er kendetegnet ved, at du arbejder selvstændigt, og at du er serviceminded og engageret.
- Flere års erfaring fra et bogholderi og særligt indenfor lønområdet
- Arbejder selvstændigt, struktureret og detaljeorienteret
- Gode IT-færdigheder, daglig bruger af Excel og gerne kendskab til økonomistyringsprogrammer
- Serviceminded
Vi tilbyder
Vi er en flad og uhøjtidelig organisation bestående af cirka 40 medarbejdere i Silkeborg og yderligere 40 kollegaer i Flensborg. I den nyoprettede stilling som økonomimedarbejder tilbyder vi:
- Muligheder for personlig og faglig udvikling
- En konkurrencedygtig løn, der matcher faglighed og kompetencer
- Gode kollegaer i en flad organisation og uformelt miljø
- 30 timers arbejdsuge
Kontakt
Send os din ansøgning og CV samt hvornår du vil kunne tiltræde til.
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte regnskabschef Inge Steffens på tlf. 8722 4291.
Vi afholder samtaler løbende. Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale.
ALTID OVER 150 BILER PÅ LAGER
Se biler på vej ind